2008: Modelspoorbeurs Emmen

Op 1 november 2008 was er de najaarsbeurs van de Modelspoorvereniging Emmen. Daar stonden, namens de MD, Gino, Gerrit, Erwin, René en Reinier met een opstelling van 5 x 6 meter De beurs werd gehouden in het verpleeghuis “De Bleerinck” aan de Spehornerbrink 1 in Emmen.

De dag begon ook dit jaar met het nodige hoofdbreken want de ruimte waar we kwamen te staan was een trapezium vormige ruimte waarin de nodige attributen stonden die niet op de plattegrond waren opgenomen. Met het verwijderen van een aantal attributen en een paar kleine aanpassingen in de opstelling lukt het ook nu weer om de opstelling er in te lepelen. Helaas kwam om tien uur ook Murphy binnen en waren we nog een half uur kwijt vanwege een storing in de DCC bekabeling. De storing verdween overigens net zo spontaan als dat deze ontstaan was. Alles heeft de rest van de dag soepel gedraaid en gereden. Tevreden konden we op de dag terugkijken. Geen schade, niks verdwenen, wat Amerikaanse spullen kunnen kopen op de beurs en wel een hoop pret gehad!

00 het baan ontwerp
« 1 van 15 »